Зміст | Дизайн | Грамотність | |
---|---|---|---|
Високий рівень | Сторінка публікації повністю заповнена. Робота демонструє глибоке розуміння сутності питання. Публікація містить серйозну статтю з основної теми. Зміст додаткових статей відповідає темі навчального проекту |
Дизайн логічний і очевидний, підкреслює зміст Шрифт зручний для читання. Ілюстративний матеріал не заважає сприйманню статей. |
Відсутні помилки |
Достатній рівень | Майже повністю виконані найважливіші компоненти роботи. Робота демонструє розуміння сутності питання, хоча деякі важливі деталі упущені В основній статті розкрита тема публікації, хоча додаткові частково дублюють матеріал. |
Наявні постійні елементи дизайну, він відповідає змісту публікації Параметни шрифту підібрані. Він читається. |
Мінімальна кількість помилок |
Середній рівень | Не всі компоненти роботи виконані Робота демонструєнеповне розуміння сутності питання. Додаткові статті не пов’язані з основною темою. |
Дизайн випадковий, відсутні постійні елементи. Параметри шрифту погано підібрані, заважають сприйняттю |
Є помилки, що заважають сприйняттю |
Початковий рівень | Робота виконана фрагментарно і з допомогою вчителя. Робота демонструє мінімальне розуміння. Зміст статей не відповідає темі публікації |
Дизайн не зрозумілий, його елементи заважають сприйняттю. Текст важко читати через неправильно підібраний шрифт |
Багато помилок |
вівторок, 21 серпня 2018 р.
Критерії оцінювання публікації
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар